راه حل های یادگیری مشارکتی یکی از موثرترین راه ها برای ساده سازی ارتباطات و ایجاد مهارت های بین فردی در بین نیروی کار شما است. کشف کنید که چگونه یک استراتژی یادگیری مشارکتی درجه یک را به کار بگیرید که روند توسعه کارکنان را شخصی می کند.

آیا راه حل های همکاری مشترک برای کسب و کار شما بهترین است؟

راه حل های یادگیری مشترک، تیم های توزیع شده شما را گرد هم آورده و همه را در چرخه تحقیق و توسعه قرار می دهد. اما آیا این استراتژی مناسبی برای سازمان شما است؟ آیا این می تواند به کارمندان شما کمک کند تا شکاف ها را سریعتر برطرف کنند و مهارت های اساسی را تقویت کنند؟ این مقاله، بهترین روش ها و اسرار را برای انتخاب بهترین ارائه دهنده محتوا روشن می کند. قبل از اینکه به موضوع بحثمان بپردازیم، بیایید در مورد برخی از مزایای نادیده گرفته شده راه اندازی یک برنامه یادگیری مشترک برای نیروی کار خود بحث کنیم.

مزایای غیرمنتظره راه حل های یادگیری مشارکتی

بیشتر نیروهای کار از سطوح مختلف تجربه، فرهنگ ها و زمینه های تخصصی تشکیل شده اند. راه حل های یادگیری مشارکتی به شما این قدرت را می دهد تا با بهره گیری از پتانسیل کامل اشتراک دانش آنها، بهترین ها را در تیم خود به نمایش بگذارید. در اینجا چند مزیت نادیده گرفته شده وجود دارد که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید:

اتصال عاطفی را تقویت می کند
یادگیری مشارکتی به کارمندان این فرصت را می دهد تا به جای اینکه فقط در مورد آن مطالب را بخوانند، در سطح عاطفی با آنها ارتباط برقرار کنند. آنها می توانند معنا را تعیین کنند، در مورد آن با همسالان بحث کنند و رویکردهای جدید حل مسئله را کشف کنند. به طور خلاصه ، آنها قادرند به موضوع بپردازند و واقعیت ها و آمار اصلی را به طور موثرتری جذب کنند زیرا این یک تجربه احساسی است. حتی گفتگوی سریع با همکاران از راه دور این فرصت را به آنها می دهد تا ایده های خود را به اشتراک بگذارند و موضوع را از دریچه دیگری ارزیابی کنند.

پشتیبانی JIT 
فراگیران آنلاین برای پرسیدن سوالات یا دریافت پشتیبانی از راه دور دیگر مجبور نیستند تا جلسه آموزش رسمی بعدی صبر کنند. یادگیری مشارکتی به آنها امکان می دهد تا برای کمک فوری از شبکه همسالان خود استفاده کنند. به عنوان مثال، آنها مطمئن نیستند که چگونه یک کار را انجام دهند یا چگونه از لغزش های معمول پیروی از قانون جلوگیری کنند. آنها می توانند در جلسه بعدی مربیگری همتایان خود به صفحه های پیام متصل شوند و یا به این مسئله بپردازند. این امر همچنین از بار مدیران و مربیان، می کاهد زیرا همکاران به طور ارگانیک خلاها را پر می کنند.

یک تیم پویا بهتر ایجاد می کند
تیمی که با هم یاد می گیرد در کنار هم می ماند. راه حل های یادگیری مشارکتی به شما کمک می کند نیروی کار از راه دور منسجم تری ایجاد کنید زیرا فراگیران می دانند که می توانند روی همکاران خود حساب کنند. علاوه بر این ، همه آنها به منابعی دسترسی دارند که مهارت ها ، عملکرد و شکاف های دانش را برطرف می کنند تا حتی بیشتر به تیم شما کمک کنند. به عنوان مثال ، آنها مهارت های بین فردی را تقویت می کنند و از درگیری های شغلی جلوگیری می کند. بعلاوه ، آنها به احتمال زیاد به لطف فعالیتهای یادگیری مشارکتی، روابط کاری معناداری با همکاران خود برقرار می کنند.

گردش کارکنان را کاهش می دهد
یادگیری مشارکتی یکی از سفارشی ترین استراتژی های تحقیق و توسعه است زیرا متناسب با نیازهای زبان آموزان شکل می گیرد. کسی که به راهنمایی های فرد به فرد بیشتری نیاز دارد، می تواند از یک مشاور کمک بخواهد، در حالی که سایر شکاف ها ممکن است فعالیت های گروهی را بخواهد. بنابراین، کارمندان به دلیل داشتن پشتیبانی شخصی و مداوم، بیشتر در سازمان شما می مانند. در نتیجه ، شرکت شما هزینه های استخدام و آموزش استخدام جدید خود را با قرار گرفتن در کنار مربیان برتر کاهش می دهد.

سرویس خوب داشتن لیاقت شماست